پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119851
قرارگاه خاتم‌مجموعه‌ معتمد نظام است
تاریخ انتشار : 1393/09/26 12:32:36
نمایش : 1926
رئيس مجلس شوراي اسلامي با توصيه به قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء جهت ايفاي نقش کاتاليزور در تکميل پروژه‌هاي نيمه‌تمام و واگذاري آنها به بخش خصوصي گفت: احياي معادن مي‌تواند زنجيره توليد را در کشور کامل کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي امروز چهارشنبه در يازدهمين نمايش فرماندهان و مديران قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) با اشاره به سنگين بودن بودجه‌ جاري کشور گفت: به علت نحيف بودن بودجه عمراني اکنون چنين موقعيتي نداريم که براي پروژه‌هاي قرارگاه سازندگي بودجه اختصاص دهيم.

وي با اشاره به کارهاي مختلفي که مي‌توان جهت تامين بودجه اين پروژه‌ها به ويژه در مقطع تدوين بودجه انجام داد افزود: در همه حوزه‌هاي کشور معدن داريم که مورد حبس مال و احتکار واقع شده است که با احياي آنها مي‌توانيد پروژه‌هايتان را به نتيجه برسانيد.

لاريجاني معادن را موجب تکميل زنجيره توليد در کشور خواند و با يادآوري گسترش نقدينگي در طول سال‌هاي گذشته در کشور گفت: اکنون ميل اين نقدينگي به سمت توليد ضعيف است.

وي با توصيه به قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء جهت ايفاي نقش کاتاليزور در تکميل پروژه‌هاي نيمه تمام و واگذاري آن به بخش خصوصي اظهار داشت: اگر امروز بخواهيم درک درستي از شرايط داشته باشيم بايد به خلق امکانات دست بزنيم و از هر ابتکاري که قرارگاه سازندگي داشته باشد ما در مجلس از آن استقبال مي‌کنيم و حتي اگر لازم باشد براي شما استثنائاتي هم قائل مي‌شويم و حرفي نداريم چرا که شما مجموعه‌اي معتمد نظام هستيد.
 
کد مطلب: 590 پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html